آموزش  mcse

آموزش mcse

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.
آموزش  mcse

آموزش mcse

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.

آموزش شبکه


آموزش شبکه را از کجا شروع کنیم؟

زیر بنا های شبکه، نقش مهمی را در سیستم های فناوری اطلاعات (it) ایفا می کنند. شرکت در دوره های آموزشی شبکه فرصت های شغلی بسیاری را برای شرکت کنندگان در دوره های شبکه در سراسر دنیا ایجاد می کند.


چرا باید در دوره های  شبکه شرکت کرد؟

پیشرفت روز افزون فناوری و تکنولوژی؛ هم چنین پیشرفت در زمینه شبکه باعث شده فرصت های شغلی بسیاری برای علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزش شبکه به وجود آید. همین موضوع باعث شده خیلی از متخصصین IT برای بالا بردن دانش و یا جایگاه شغلی فعلی خود در کلاس های آموزش شبکه شرکت نمایند.

اداره آمار گیری کار آمریکا پیش بینی کرده است که تا سال 2022 میلادی مشاغلی که در حوزه شبکه و سیستم های فناوری اطلاعات هستند به رشد 12 درصدی خواهند رسید. در این صورت  سوالاتی در ذهن شما در زمینه آموزش شبکه به وجود می اید که در این متن به آن ها میپردازیم.


مدیر(ادمین) شبکه چه کاری انجام می دهد؟

با گذراندن دوره های آموزش شبکه شما به یک ادمین شبکه تبدیل خواهید شد که وظیفه طراحی کردن، پیاده سازی و عملیاتی  ساختن زیر بنا های شبکه به عهده شما خواهد بود. باید به این نکته هم توجه کرد که وظایف مدیر شبکه با توجه به کوچک یا بزرگ بودن سازمان و شرکت متفاوت است. در شرکت های بزرگ و متوسط مدیر شبکه مسئول کل اجزا و امور مربوط به شبکه است ولی در شرکت های کوچک غالبا پشتیبانی از سرور ها و کاربران وظیفه ادمین های شبکه است.


چگونه مدیر شبکه بشویم؟

به طور کلی تبدیل شدن به یک مدیر نیازمند بالا بردن دانش و اطلاعات فردی و به دست آوردن مهارت در آن حوزه است. یکی از راه های به دست آوردن دانش در زمینه آموزش شبکه کسب مدارک دانشگاهی در زمینه علوم کامپیوتری است ولی این تنها راه موجود نیست و مدیران شبکه بسیاری وجود دارند که مدرک دانشگاهی مرتبط کسب نکردند پس اگر قصد دارید به یک مدیر شبکه تبدیل شوید اما تمایلی به شرکت در دانشگاه و کسب مدارک دانشگاهی ندارید میتوانید در کلاس های دوره آموزش شبکه شرکت کنید و در این حوزه علم و مهارت به دست آورید.


موسسه عصر رایان شبکه  یکی از موسسات معتبر در برگزاری دوره های آموزش شبکه است و با استفاده از اساتید مجرب در این زمینه، یادگیری را برای علاقمندان در این زمینه آسان میسازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه و زمان برگزاری کلاس ها به وب سایت آموزشگاه عصر رایان شبکه مراجعه نمایید.



منبع: وبلاگ دوره های mcse

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.